Hogy visszatalálj:

Hirdetés

Kommentek

Címkék

Korábban írtam, hogy egy lány, Enikő hamis bérletet árult a Facebook-on a Szegedi Egyetemisták csoportban, de a közösség rájött erre. A történet úgy kerek, ha megismerjük az ő oldalát is, mivel állítása szerint a bérletet csak találta és nem vette észre rajta, hogy hamis lenne. Az továbbra is kérdés, hogy ha Enikőnek igaza van, akkor ki nyomtat hamis bérletet Szegeden?

Dragonovics: Hol találtad a bérletet?

Enikő: A SZTE József Attila Tanulmányi és Információs Központnál (TIK), annak a falnak a tövében, ahova ki van írva az egyetem és az épület neve.

D.: Nem tűnt fel, hogy hamis a bérlet?

E.: Nem, felvettem, körülnéztem, hogy vajon kié lehet, hátha elhagyták,de nem volt rajta név.

D.: Miért tetted fel eladásra a Szegedi Egyetemisták csoportba?

E.: Mert még  szeptemberben láttam egy csomó posztot, hogy "valaki nem tud eladó diák matricát?",  "valaki nem tud eladó bérletet?", így gondoltam hátha kell majd valakinek. Mivel nekem van bérletem, ezért nem volt rá szükségem…

D.: És gondolom jól jött volna egy kis pénz.

E.: Hó vége van, ilyenkor mindenkinek jól jönne. Viszont 1500-nál többet nem akartam érte kérni, mert mi alapon, amikor csak találtam.

D.: Miért állítottad még akkor is, hogy a bérlet eredeti, mikor több komment is érkezett, amik ennek ellenkezőjét bizonygatták?

E.: Mert mindenki nekem támadt, hogy hazug, csaló, hamisító vagyok, meg hülyítem őket a találtam dologgal. A támadás meggondolatlan pánikot szül és ezért én bizonygattam, hogy eredeti. Akkor szedtem elő újra, - ez volt a harmadik alkalom, hogy megnéztem, a fotó készítésénél volt a második, de akkor nem nézegettem csak fotóztam - immár itthon szüleimmel vizsgálgattuk, hogy tényleg hamis-e. Már én is úgy gondolom, hogy az.

D.: Mi lesz így a bérlet sorsa?

E: Nem adom el! Leadom a Szegedi Közlekedési Társaságnak hétfőn, vagy nyugodt szívvel odaadom egy rendőrnek is, mert nem én "készítettem".

Hétfőn így a bérlet hozzáértők kezébe fog jutni és Enikő tisztázhatja magát (a TIK-nél egyébként rögzíthették a kamerák az esetet), valamint kiderül az is, hogy jó volt-e a közösség szimata és a bérlet tényleg hamis-e.

Tanulság ebből az ügyből az, hogy elég egy kis figyelmetlenség és rögtön bajba lehet kerülni, így aki kitöltetlen, gyanús bérletet találna, az mindenképp forduljon a hatóságokhoz.

De felettébb érdekes, hogy mit kereshetett egy hamis bérlet, annak a helynek a közelében, ahol az államilag finanszírozott képzésben tanuló hallgatók szeptemberben felvehették az eredeti példányokat.

Címkék: Facebook Szeged

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doriherko 2013.05.25. 19:35:24

hiába rögzíthette kamera, a felvételeket 3 napnál tovább sem őrizni, sem átadni (még a rendőröknek se) nem törvényes. gondolom ez már 3 napnál régebbi eset. ha mégis megtörténik akkor még ő és a felvételen szereplő összes személy perelhet teljes joggal

jet set 2013.05.26. 23:59:55

Én is találtam a hamis köteg húszezrest a rendőrség bejárata mellett, és a nyomdagépek nem is tudom, hogy kerültek a garázsomba, biztosan feltörték és még számlát is hamisítottak a nevemre, mintha én vettem volna.
De aztán anyámmal megnéztük a pénzt és hamisnak tűnt, így most már nem akarom eladni a neten darabját ötezerért és a sarki kisboltba is véletlenül vásároltam vele, mert a másik zsebemben lévő pénzzel akartam igazából fizetni. De most indulok is a rendőrségre, ahol simán tisztázom ám magam, hiszen a kamera mindent láthatott még tavalyelőtt augusztusban.

Dragonovics 2013.05.27. 00:03:43

@jet set: Az eset pénteken történt, az interjú tegnap, az igazság meg odaát van :D
süti beállítások módosítása